Mandagsmøde i Valby er aflyst 1. juni og 8. juni

Mandagsmødet i Valby er AFLYST de kommende 2 mandage – den *1. juni *og den 8. juni på grund
af renovering af Valby Værested.
For dem, der dukker op alligevel, er der mulighed for fellowship/socialt samvær. Vi mødes foran
døren til Værestedet kl. 17.45 og går på cafe eller en tur i det grønne, alt efter hvad dagens
stemning og vejret lægger op til.
I øvrigt henviser vi til de andre fysiske møder og online-møderne.
Næste ordinære møde i de vante omgivelser finder sted mandag den 15. juni.
Vel mødt!

Comments are closed here.